The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
Aprobaty:
MB-aprobata 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Specyfikacje:
Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1® (pierwszej generacji), GM 6094 M, ...
Data dostępności:
Opis
produktu: |
RAVENOL
Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty
na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy
wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do
silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem
i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto
wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów
podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety.
Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między
wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje
żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest
wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne
właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika,
zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność
mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką
sprawność. Posiada doskonałe
parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s. Dzięki nowej formule
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w
bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą
oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany
oleju zgodnie z instrukcjami producenta. |
Wskazówki
dotyczące zastosowania: |
Stosowany
jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych
silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w
których zalecany jest olej tego rodzaju.
|
Właściwości: |
·
po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części
silnika ·
wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki
doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom ·
zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i
korozją, również w niekorzystnych warunkach
stosowania ·
niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie
oleju. ·
brak
osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni
tłokowych i na zaworach ·
gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy
hydraulicznych we wszystkich temperaturach ·
stabilny olej silnikowy bez utleniania
NOx ·
dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube
Test ·
dobre pochłanianie sadzy i
dyspersja ·
neutralny w stosunku do materiałów
uszczelniających |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr.
OEM: |
Klasa jakości: API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA
C5, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC
GF-5 |
Aprobaty: MB-aprobata 229.71, Jaguar Land
Rover STJLR.51.5122 |
Specyfikacje: Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1®
(pierwszej generacji), GM 6094 M, Chrysler MS-6395, Mitsubishi, MAZDA,
Suzuki, Toyota, Honda/Acura HTO-06, Subaru, Nissan, Lexus, Infiniti,
Cadillac, Chevrolet, Buick |
Parametry
techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i
podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu
stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie
odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią
gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady
technicznej. |