Urządzenie do dynamicznej
wymiany oleju i płukania ASB.

Opracowane i zaprojektowane w oparciu o praktyczne doświadczenie w zakresie dynamicznej wymiany oleju ATF oraz zapotrzebowanie rynku. Zgodnie z ideologią Ravenol urzędzenie zapewnia jakość na najwyższym poziomie. Skupia w sobie wszystkie najlepsze cechy urządzeń produkowanych przez firmy konkurencyjne.

ATF Professional Line 3.0

posiada układ automatycznej regulacji przepływu oleju, dzięki czemu liczba czynności niezbędnych podczas dynamicznej wymiany, została ograniczona.

Po rozpoczęciu procesu urządzenie dopasowuje przepływ oleju do warunków pracy skrzyni biegów pojazdu. Wymiana przebiega szybciej i efektywniej – bez względu na różnicę ciśnień czy temperatur. Sprawdzanie parametrów ręcznie przestało być konieczne.

Dodatkowo kontroluje ilość nowego oleju oraz miejsce w zbiorniku na stary. Sprawdza, czy jest wystarczająca do przeprowadzenia procesu wymiany.

Kupujesz i zyskujesz

– 60 litrów oleju Ravenol GRATIS. Wybierz 3x 20 litrów oleju:

  • Ravenol ATF 6HP Fluid,
  • Ravenol ATF T-IV Fluid,
  • Ravenol ATF T-WS Lifetime,
  • Ravenol ATF 5/4HP Fluid,
  • Ravenol ATF CVT Fluid.
  • szkolenie techniczne z zakresu serwisu olejowego skrzyń automatycznych,
  • dostęp do bazy technicznej Professionals,
  • dostęp do bazy HaynesPro,
  • dedykowanego opiekuna.

Funkcje urządzenia

Automatyczne wykrywanie kierunku przepływu oleju

Samodzielnie sprawdza czy kierunek przepływu oleju jest prawidłowy.
Ryzyko pomyłki zniwelowane
do zera.

Dwa wzierniki oleju na panelu urządzenia

Odporne na ciśnienie 20 barów oraz temperaturę do 100°C. Kontrola stanu nowego i starego oleju jest dużo
prostsza.

Zautomatyzowanie procesu wymiany oleju

Ustawienie parametrów na początku
procesu umożliwia wykonanie
wszystkich czynności bez
dodatkowej ingerencji.

Podanie
detergentu

Zaaplikowanie specjalnego środka,
który zwiększy agresywność procesu
płukania, pozwoli na dokładniejsze
wyczyszczenie skrzyni biegów.

Spuszczenie
oleju

Spuszczenie oleju ze skrzyni biegów
jest kontrolowane na kolorowym
wyświetlaczu w czasie
rzeczywistym.

Dolanie
oleju

Dolanie oleju do skrzyni biegów,
jest kontrolowane na kolorowym
wyświetlaczu w czasie
rzeczywistym.

Płukanie
skrzyni biegów

Wydajny układ filtrujący, który
odseparowuje zanieczyszczenia stałe
z układu skrzyni, posiada możliwość
zaprogramowania czasu płukania.

Dynamiczna
wymiana

Automatycznie przeprowadza proces,
kontrolując na bieżąco ilość starego
oraz nowego oleju jak i jego
temperaturę.

Drukarka
termiczna

Drukuje dane zapisane w pamięci
urządzenia, m. in. nazwę warsztatu,
markę pojazdu, czas płukania, rodzaj
oleju oraz jego ilość.

Duży, czytelny, kolorowy, 5″ wyświetlacz zapewnia dobrą czytelność i łatwość obsługi urządzenia. Został wykonany w technologii rezystancyjnej – jest czuły na siłę docisku, co zapewnia mu niezawodność nawet w przypadku obsługi brudnymi, mokrymi rękami.

Dzięki wbudowanemu czujnikowi temperatury urządzenie na bieżąco wyświetla temperaturę oleju skrzyni biegów przez cały czas, gdy jest podpięte do samochodu.

Rozszerzony zestaw adapterów do dynamicznej wymiany, w którym znajdują się złącza podstawowe oraz m.in. adaptery do skrzyń DSG, MPS6, Powershift, Aisin Warner (okrągłe zamiast chłodniczki), DPO (okrągłe zamiast chłodniczki).

Pompa, która jest w stanie wytworzyć ciśnienie 10 barów, umożliwia wykonanie dynamicznej wymiany niezależnie od miejsca podpięcia urządzenia. W przypadku częściowo zatkanych elementów układu chłodzenia skrzyni, wydatek pompy to nadal ponad 7-8 L/min, dzięki czemu proces przebiega szybko i sprawnie.

Urządzenie pozwala na łatwą wymianę zbiorników na stary i nowy olej oraz na detergent płuczący.

Zasilanie 12-15V DC zapewnia mobilność i możliwość przeprowadzenia dynamicznej wymiany niezależnie od sieci energetycznej.

Dodatkowy zawór odseparowuje układ hydrauliczny skrzyni od układu filtrującego urządzenia. Po wybraniu z menu opcji ,,Procedury”, odcina układ filtrujący. Pozwala to na wykonywanie płukania/filtracji, spuszczania, dolewania oraz dynamicznej wymiany, bez ryzyka wprowadzenia starego oleju z urządzenia do pojazdu.

Duży, czytelny, kolorowy, 5″ wyświetlacz zapewnia dobrą czytelność i łatwość obsługi urządzenia. Został wykonany w technologii rezystancyjnej – jest czuły na siłę docisku, co zapewnia mu niezawodność nawet w przypadku obsługi brudnymi, mokrymi rękami.

Dzięki wbudowanemu czujnikowi temperatury urządzenie na bieżąco wyświetla temperaturę oleju skrzyni biegów przez cały czas, gdy jest podpięte do samochodu.

Rozszerzony zestaw adapterów do dynamicznej wymiany, w którym znajdują się złącza podstawowe oraz m.in. adaptery do skrzyń DSG, MPS6, Powershift, Aisin Warner (okrągłe zamiast chłodniczki), DPO (okrągłe zamiast chłodniczki).

Pompa, która jest w stanie wytworzyć ciśnienie 10 barów, umożliwia wykonanie dynamicznej wymiany niezależnie od miejsca podpięcia urządzenia. W przypadku częściowo zatkanych elementów układu chłodzenia skrzyni, wydatek pompy to nadal ponad 7-8 L/min, dzięki czemu proces przebiega szybko i sprawnie.

Urządzenie pozwala na łatwą wymianę zbiorników na stary i nowy olej oraz na detergent płuczący.

Zasilanie 12-15V DC zapewnia mobilność i możliwość przeprowadzenia dynamicznej wymiany niezależnie od sieci energetycznej.

Dodatkowy zawór odseparowuje układ hydrauliczny skrzyni od układu filtrującego urządzenia. Po wybraniu z menu opcji ,,Procedury”, odcina układ filtrujący. Pozwala to na wykonywanie płukania/filtracji, spuszczania, dolewania oraz dynamicznej wymiany, bez ryzyka wprowadzenia starego oleju z urządzenia do pojazdu.

Specyfikacja techniczna

  • Napięcie zasilania: 12-15V DC.
  • Przybliżone wymiary (wys/szer/gl): 120/60/47.
  • Panel obsługi: kolorowy, dotykowy, rezystancyjny wyświetlacz 5″ – do wyboru menu w języku polskim, niemieckim, angielskim, rosyjskim, rumuńskim.
  • Automatyczna regulacja przepływu oleju podczas dynamicznej wymiany.
  • Całkowite odseparowanie układu hydraulicznego automatycznej skrzyni biegów od układu filtrującego urządzenia.
  • Maksymalne ciśnienie tłoczenia: 10 barów.
  • Przewody wysokociśnieniowe do 40 barów.
  • Maksymalny wydatek pompowania oleju ATF: 0-7,5 L/min.
  • Dopuszczalna temperatura oleju ATF: 10-90°C.
  • Maksymalna waga zbiorników z olejem: 2×50 kg.
  • Drukarka termiczna.
  • Możliwość zmiany parametru gęstości oleju ATF.
  • Funkcje: podania detergentu, spuszczenia oleju, dolania oleju, płukania, dynamicznej wymiany oleju ATF.
  • Zapamiętywanie danych warsztatu. Możliwość wpisania danych pojazdu.
  • Zapisana lista produktów RAVENOL z możliwością dodawania i edycji.
  • Zewnętrzny bezpiecznik i włącznik główny z tyłu obudowy.
  • Do urządzenia dołączony jest 20-litrowy plastikowy kanister na zużyty olej.

Elementy i złącza

1

PDO, uszczelka, śruba do montazu, króćce przyłączeniowe

2

DSG

3

Powershift, MPS6, 6DCT 450

4

AW55-50

5

Zestaw dystansów do PD0 i AW55-50

6

Unwersalne złącza męskie od 7,5 do 19,3 średnicy

7

Unwersalne złącza męskie od 7,5 do 19,3 średnicy

8

Szybkozłączki

9

Uchwyty montażowe krótkie uniwersalnych złączy męskich

Skrzynie biegów Aisin z okrągłą podstawą chłodnicy:

Renault, Peugeot, Citroen

Skrzynie biegów Getrag 6DCT450, 6DCT470 (Ford PowerShift DPS6, Volvo MPS6):

Ford: Focus, C-Max, Fiesta, S-Max, Galaxy, Kuga, Mondeo; Volvo: C30, S40, V50, C70, V70, S80, S60, V60

Skrzynie biegów Aisin z okrągłą podstawą chłodnicy:

Renault, Peugeot, Citroen

Skrzynie biegów Aisin z okrągłą podstawą chłodnicy:

Renault, Peugeot, Citroen

Uniwersalne złącza męskie do skrzyń biegów Aisin Warner, Getrag, ZF, BORF Warner, Mercedes-Benz, Honda, Jatco, Nissan, Ford, GM, Hyundai, Chrysler:

Audi, BMW, Jaguar, Volkswagen, Alfa Romeo, Volvo, GM, Fiat, Ford, Jeep, Chrysler, Saab, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Suzuki, Toyota, Land Rover, Subaru, Honda, Nissan, Hyundai, Chrysler, Grupa PSA

Uniwersalne złącza męskie (20 sztuk):

- 2 x 7,5 mm
- 2 x 8,2 mm
- 2 x 9 mm
- 2 x 9,8 mm
- 2 x 10,6 mm
- 2 x 11,5 mm
- 2 x 12,2 mm
- 2 x 13 mm
- 2 x 13,8 mm
- 2 x 14,6 mm
- 2 x 15,5 mm
- 2 x 16,2 mm
- 2 x 17 mm
- 2 x 17,8 mm
- 2 x 18,6 mm
- 2 x 19,3 mm

Zestaw uniwersalnych uchwytów montażowych złączy męskich (16 sztuk):

- 2 x 12 mm - długie
- 2 x 12 mm - krótkie
- 2 x 14 mm - długie
- 2 x 14 mm - krótkie
- 2 x 16 mm - długie
- 2 x 16 mm - krótkie
- 2 x 18 mm - długie
- 2 x 18 mm - krótkie

Węże gumowe:

- 8 mm
- 10 mm
- 12 mm
- 14 mm