Na tym szkoleniu:
- poznasz aspekty odpowiedzialności serwisu za wady wykonanej usługi oraz sprzedanej części
- poznasz okres ustawowy i umowny odpowiedzialności za usługę
- dowiesz się jak skutecznie ograniczać bądź zupełnie wyłączać odpowiedzialność w ramach obowiązujących przepisów prawa
- poznasz rzeczywiste przykłady właściwego stosowania przepisów prawa do ochrony działalności gospodarczej
Wymagania:
- to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań
Plan szkolenia:
- Odpowiedzialność serwisu za wady rzeczy sprzedanej
- Warunki utrzymania rękojmi
- Zleceniodawca – wymogi ustawowe, aby podpis na zleceniu mógł być uznany za ważny
- Notatki służbowe
- Gwarancja
- Przepisy prawa w zakresie gwarancji
- Przykład dokumentu gwarancyjnego udzielanego przez serwis samochodowy
- Wyłączenie gwarancji
- Utrata gwarancji
- Regulamin pracy serwisu w przypadku wprowadzenia dokumentu w postaci druku gwarancji
- Przykład druku zlecenia gwarancyjnego; konieczne zapisy
- Rękojmia
- Rękojmia za wady fizyczne
- Rękojmia za wady prawne
- Przykładowe interpretacje sądowe
- Wyłączenie, ograniczenie i rozszerzenie rękojmi
- Roszczenia z tytułu rękojmi
- Terminy z tytułu rękojmi
- Prawa kupującego z tytułu rękojmi (wady fizyczne)
- Rozpatrywanie roszczeń z tytułu rękojmi