cleansynto
usvo
professional_line_grey

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1 – standardy obsługi klienta, sprzedaż usług serwisowych

Cena regularna
349 zł
Cena Ravenol
174 zł
Organizator
Ravenol
Kontakt
605 404 801

zarzadzanie serwisem 1

Na tym szkoleniu online:

  • nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
  • poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
  • dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
  • nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
  • poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
  • poznasz przyczyny odejścia klientów
  • poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
  • dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Wymagania:

  • komputer ze stabilnym łączem internetowym – prędkość Internetu co najmniej 1,5 Mbps dla pobierania (download) oraz 1,5 Mbps dla wysyłania (upload)
  • (zalecane) słuchawki z mikrofonem lub inny system audio nie powodujący efektu echa
  • (zalecane) działająca kamerka internetowa
  • (zalecane) przeglądarka Google Chrome lub Brave albo zainstalowany program Zoom

Plan szkolenia online:

  1. Organizacja warsztatu. Rola punktu obsługi klienta
    1. Świat warsztatowy: hala serwisowa – biuro obsługi klienta
    2. Wizerunek eksperta, zaufanie i profesjonalizm
    3. Pozycjonowanie serwisu na rynku
    4. Aspekty jakości w procesie obsługi klienta serwisu samochodowego
  2. Relacja serwis – klient
    1. Poszukiwanie serwisu przez klienta
    2. Wizerunek – decyzja
    3. Metody i sposoby dotarcia do klienta oraz jego aktywne pozyskiwanie
  3. Standardy obsługi klienta
    1. Rola doradcy serwisowego
    2. Obowiązki i czynności wykonywane przez doradcę serwisowego
      1. Procedura przyjęcia pojazdu
      2. Procedura wydania pojazdu
      3. Wymagana dokumentacja serwisowa
    3. Skuteczna komunikacja
      1. Określenie realnych i domniemanych potrzeb klienta
      2. Jak radzić sobie z trudnymi klientami. Sposoby reakcji na obiekcje i zarzuty klienta. Przykładowe wypowiedzi, zależnie od sytuacji serwisowej.
      3. Praktyczne argumenty uzasadniające wykonanie konkretnych usług serwisowych
      4. Skuteczne umawianie klientów, którzy np. dzwonią z pytaniami, sondują rynek
    4. Standardy rozpatrywania reklamacji/odpowiedzialność za reklamację

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Zarezerwuj szkolenie

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?