cleansynto
usvo
professional_line_grey

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1

Cena regularna
550 zł
Cena Ravenol
275 zł
Organizator
Ravenol
Kontakt
605404801

Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę. Wyróżnij się i bądź zauważony. W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi. Według badań ponad 70% kierowców uważa, że warsztaty samochodowe prezentują ten sam poziom techniczny. Jak zatem podejmują decyzję o wyborze odpowiedniego warsztatu naprawczego? Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania. Doświadczenia prowadzącego w zakresie uruchamiania, tworzenia i prowadzenia serwisów samochodowych, pozwolą na zwiększenie efektywności i skuteczności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania i organizacji. Po ich zastosowaniu i zrozumieniu wzrośnie jakość i komfort pracy, spokój organizacyjny i co najważniejsze wykorzystanie potencjału technicznego i kadrowego, którym dysponuje firma.

Na tym szkoleniu:

  • nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
  • poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
  • dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
  • nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
  • poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
  • poznasz przyczyny odejścia klientów
  • poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
  • dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Wymagania:

  • to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Plan szkolenia:

  1. OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM
    1. Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego
      1. Jakość obsługi
      2. Naprawa oczami klienta
    2. Poszukiwanie serwisu przez klienta
    3. Jakość postrzegana, a jakość oferowana
    4. Wywieranie nacisku na podświadomość klienta
    5. Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta
      1. Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji
      2. Reklamacje – analiza i rozpatrywanie
    6. Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania
    7. Najczęstsze przyczyny odejścia klientów
    8. Utrzymanie klienta
  2. ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO
    1. Strategia rozwoju serwisu
    2. Wizerunek serwisu samochodowego
      1. Standardy dotyczące rozmowy z klientem
      2. Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym
      3. Wydanie samochodu po naprawie
      4. Kontakt z klientem po naprawie
    3. Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym
    4. Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym
    5. Pozycjonowanie serwisu samochodowego
    6. Sprzedaż usług serwisowych

Zarezerwuj szkolenie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages