cleansynto
usvo
professional_line_grey

Budowa i diagnostyka systemu Common Rail cz. 3 – układy Delphi i Bosch w silnikach Euro 5/Euro 6

Cena regularna
549 zł
Cena Ravenol
275 zł
Organizator
Ravenol
Kontakt
605 404 801

common rail 3

 

Na tym szkoleniu:

  • poznasz budowę i zasadę działania układów Common Rail firmy Delphi i Bosch stosowanych w samochodach z silnikami Euro 5 i Euro 6
  • poznasz konfigurację nowoczesnych układów paliwowych oraz możliwości ich diagnozowania
  • nauczysz się jak postępować w przypadku usterek najnowszej generacji układów CR
  • poznasz zastosowanie wielu praktycznych metod diagnostyki
  • zapoznasz się z możliwością wykorzystania narzędzi i przyrządów specjalistycznych

Wymagania:

  • to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Plan szkolenia:

  1. Układy wtryskowe Bosch III i IV generacji (do 2200/2500 bar)
    1. Budowa pomp CP4S1 i CP4S2
    2. Układy paliwowe stosowane w silnikach, m.in. BMW, Grupa VW, Volvo, Toyota, Fiat, Iveco, Ford, HMC, Renault
    3. Typowe usterki, warunki poprawnej pracy i procedury wymiany
  2. Wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch
    1. Budowa i zasada działania wtryskiwaczy piezoelektrycznych firmy Bosch
    2. Typowe usterki, warunki pracy i procedury wymiany
    3. Metody diagnozowania wtryskiwaczy pod kątem elektrycznym i hydraulicznym
  3. Wtryskiwacze elektromagnetyczne Bosch szybkiego działania z zaworem krawędziowym
    1. Budowa i zasada działania
    2. Typowe usterki, warunki pracy i procedury wymiany
    3. Metody diagnozowania wtryskiwaczy pod kątem elektrycznym i hydraulicznym
  4. Układy wtryskowe firmy Delphi III generacji (do 2200 bar)
    1. Omówienie działania i budowy układów zasilania wyposażonych w pompy typu DFP3 i DFP6 stosowanych w samochodach osobowych
    2. Omówienie procedur diagnostycznych oraz instrukcji demontażu i montażu
  5. Wtryskiwacze elektromagnetyczne Delphi II i III generacji
    1. Omówienie zasady działania, procedur kodowania i adaptacji wtryskiwaczy
    2. Omówienie nowych funkcji kodu wtryskiwacza C3I i procedur naprawy
    3. Omówienie typowych usterek oraz problemów z uruchomieniem i odpowietrzaniem systemów Delphi
  6. Funkcje adaptacyjne w systemach Common Rail
    1. Kalibracja dawki zerowej wtryskiwacza w układach CR różnych producentów
    2. Kalibracja dawki minimalnej biegu jałowego z użyciem czujnika obrotów i czujnika spalania stukowego
    3. Kalibracja z użyciem kodu wtryskiwacza
    4. Adaptacja funkcji regulacji ciśnienia w różnych systemach sterowania układów CR

Zarezerwuj szkolenie

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?