The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości: API SN, ACEA C3 Aprobaty: API SN, MB 229.51, MB 226.5, Renault RN0700/RN0710, BMW Longlife-04, GM Dexos 2, Porsche C40, VW 511 00 Specyfikacje: Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 0, Partner Wyścigów: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Polecany przez Ralfa Schumacher’a.
Data dostępności:
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance SAE 5W-40 jest innowacyjnym, w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym wykonanym w technologii USVO® na bazie PAO (polialfaolefiny). Przeznaczony jest głównie do stosowania w silnikach benzynowych w wyścigach samochodowych, gwarantując bezpieczeństwo nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach. Technologia USVO® oferuje wysoką wydajność, lepszą ochronę silnika, mniejsze zużycie paliwa i optymalną czystość silnika dla Twojego pojazdu. Ze względu na specjalną mieszaninę wysoko polarnych olejów bazowych grupy V z dużą ilością baz PAO o różnych lepkościach można było zrezygnować z dodatków polepszających indeks lepkości VI. Wysoka wartość HTHS i wysoki wskaźnik lepkości oraz wynikająca z tego znakomita odporność na ścinanie, a także specjalne dodatki uszlachetniające w postaci molibdenu i wolframu sprawiają, że nadaje się doskonale do ekstremalnie sportowego stylu jazdy. Pozytywne właściwości molibdenu i wolframu pozwalają na uzyskanie wyjątkowo gładkiej struktury powierzchni w silniku, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia tarcia i zużycia oraz wyraźnej poprawy sprawności mechanicznej. Dzięki unikalnej formulacji, olej zapewnia bezpieczną warstwę smarną przy bardzo wysokich temperaturach roboczych, brak pienienia oraz znakomitą ochronę przeciwkorozyjną (odporność na utlenianie). |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Stosowany jest jako specjalny olej w wyścigach samochodowych przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach. |
Właściwości: |
· ultra-nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów wyścigowych ze specjalnym dodatkiem uszlachetniającym w postaci wolframu i molibdenu · wysoki HTHS, ekstremalna wytrzymałość na ścinanie · niezwykle niska skłonność do parowania · bardzo stabilny, doskonały wskaźnik lepkości · bardzo dobre właściwości przy rozruchu na zimno · bezpieczna warstwa smarna przy bardzo wysokich temperaturach roboczych · znakomite właściwości myjące oraz dobre wchłanianie i rozpraszanie sadzy w oleju · wysoka ochrona przed zużyciem, korozją i tworzeniem piany |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr.OEM: |
Klasa jakości: API SN, ACEA C3, Licencja: API SN |
Aprobaty: API SN, MB 229.51, MB 226.5, Renault RN0700/RN0710, BMW Longlife-04, GM Dexos 2, Porsche C40, VW 511 00 |
Specyfikacje: Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, Partner Wyścigów: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Polecany przez Ralfa Schumacher’a |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |