RAVENOL RHV USVO® SAE 20W-60

Specyfikacje: Partnerstwo na torach wyścigowych: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Opel Motorsport, Polecany przez Ralfa Schumacher’a

Więcej szczegółów

Gdzie kupić? Dobierz olej

Więcej informacji


Opis produktu:

RAVENOL RHV Racing High Viscosity SAE 20W-60 jest innowacyjnym, w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym wykonanym w technologii USVO® na bazie estrów i PAO (polialfaolefiny). Idealnie nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych, szczególnie jako specjalny olej do wyścigów długodystansowych, podczas których silnik podlega najcięższym obciążeniom. Technologia USVO® oferuje wysoką wydajność, lepszą ochronę silnika, mniejsze zużycie paliwa i optymalną czystość silnika dla Twojego pojazdu. Ze względu na wysoki wskaźnik lepkości, wysoką wartość HTHS, ekstremalną wytrzymałość na ścinanie i wysoce skuteczną specjalną suplementację dodatkami z wolframem, doskonale nadaje się do ekstremalnie sportowego stylu jazdy podczas wyścigów. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Jest wolnym od polimerów, czystym preparatem PAO / ester, który nie wykazuje utraty lepkości w testach ścinania zgodnie z ASTM D6278. Doskonale absorbuje wysokie naciski i stabilizuje ciśnienie oleju, co gwarantuje optymalną niezawodność smarowania nawet w przypadku zabytkowych pojazdów, które zostały poddane przeglądowi. Zachowuje także niskie odparowanie w wysokich temperaturach. Odporny na wysokie obciążenia, stabilny film smarny gwarantuje najwyższą niezawodność smarowania, wysoką stabilność w wysokich temperaturach oraz szeroką ochronę przed korozją (utlenianie) i spienianiem.


 


Wskazówki dotyczące zastosowania:

Stosowany jako specjalny olej w długodystansowych wyścigach samochodowych przy ekstremalnych obciążeniach.


 


Właściwości:

·   ultranowoczesny w pełni syntetyczny olej silnikowy do wyścigów samochodowych ze specjalnym dodatkiem wolframu

·   bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych

·   wysoka wartość HTHS, ekstremalna wytrzymałość na ścinanie

·   wysoki, bardzo stabilny wskaźnik lepkości

·   bardzo dobre właściwości przy rozruchu zimnego silnika

·   wyjątkowo niski parametr Noack (odparowanie)

·   znakomite właściwości myjące oraz doskonałe wchłanianie i rozpraszanie sadzy w oleju

·   zaawansowana ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem


 


Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:

Specyfikacje: Partner Wyścigów: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Opel Motorsport, Polecany przez Ralfa Schumacher’a


 


Parametry techniczne:

Właściwości

 

Jednostka

Dane

Badanie zgodnie z

Kolor

 

 

brązowy

 

Gęstość

przy 20 oC

kg/m³

859,0

EN ISO 12185

Lepkość

przy 40 oC

mm2/s

176,7

DIN 51 562

              

przy 100 oC

mm2/s

24,4

DIN 51 562

Index lepkości VI

 

 

169

DIN ISO 2909

Lepkość HTHS

przy 150oC

mPa*s

>5,0

ASTM D5481

Lepkość strukturalna CCS

przy -15°C

mPa*s

5302

ASTM D5293

Pompowalność niskotemperaturowa (MRV)

przy -20 oC

mPа*s

9.310

DIN ISO 2592

Temperatura płynięcia

 

oC

-51

DIN ISO 3016

Test Noack (odparowanie)

 

%

4,9

ASTM D5800/b

Temperatura zapłonu (COC)

 

oC

248

DIN ISO 2592

TBN (całkowita liczba zasadowa)

 

mg KOH/g

10,7

ASTM D2896

Zawartość popiołów

 

% masy

1,35

DIN 51 575


 


Uwagi:

Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.