The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
ACEA C2
Aprobaty: Jaguar Land Rover STJLR.03.5007
Specyfikacje:
Ford WSS-M2C950-A
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności: 2020-02-19
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL VSF SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® dla samochodowych silników wysokoprężnych aut osobowych, także z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania (nie zmniejsza się jego lepkość) w całym okresie między wymianami, jest też wyjątkowo odporny na procesy utleniania. Ta unikalna technologia pomaga szybciej i pewniej smarować silnik. Zmniejsza opory pracy oraz jednocześnie utrzymuje pełne bezpieczeństwo i wydajność silnika. W formulacji oleju wykorzystano pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie co znacznie poprawia wydajność mechaniczną silnika. Przez specjalną formulację olejów bazowych osiągnięto bardzo wysoki wskaźnik lepkości, zapewniając bezpieczne smarowanie nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz ochronę przed korozją i utratą oleju poprzez parowanie lub koksowanie (utlenianie). Zapewnia doskonałe zachowanie przy zimnym rozruchu oraz optymalne, bezpieczne smarowanie w czasie pracy na zimno. Poprzez znaczne zmniejszenie zużycia paliwa i redukcję emisji przyczynia się do ochrony środowiska. Pozwala na stosowanie wydłużonych interwałów wymiany zgodnie z zaleceniami producenta. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
RAVENOL VSF SAE 0W-30 to uniwersalny, paliwooszczędny olej silnikowy, najlepszy do silników Diesla w samochodach osobowych z turbodoładowaniem i bez, jako w pełni syntetyczny całoroczny olej silnikowy. |
Właściwości: |
· Uniwersalne zastosowanie we wszystkich nowoczesnych silnikach wysokoprężnych. · Szybkie smarowanie silnika po rozruchu, nawet w temperaturach poniżej -30 ° C. · Niska skłonność do parowania, a tym samym niskie zużycie oleju. · Zabezpieczenie silnika przed osadami, koksowaniem, zbrylaniem i korozją, nawet w niesprzyjających warunkach użytkowania. · Działanie popychaczy hydraulicznych jest gwarantowane we wszystkich temperaturach. · Brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach. · Stabilna lepkość w całym okresie między wymianami oleju, wysoki wskaźnik lepkości. · Neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających. · Mieszalność ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi. Płukanie nie jest wymagane. |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: ACEA C2 |
Aprobaty: Jaguar Land Rover STJLR.03.5007 |
Specyfikacje: Ford WSS-M2C950-A |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |