The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
API SP (RC), ILSAC GF-6A Aprobaty: GM dexos1™ 2 generacji, API SP (RC), ILSAC GF-6A
Specyfikacje:
Chrysler MS-6395, MS-13340; Ford WSS-M2C947-A/-B1
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL DFE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI) ograniczając możliwość uszkodzenia przezeń silnika. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Jest zalecany do stosowania w nowoczesnych silnikach samochodów osobowych marek OPEL, GENERAL MOTORS, Chevrolet, Daewoo i Holden zgodnie ze specyfikacjami Dexos1 we wszystkich warunkach użytkowania. Nadaje się także dla podanych specyfikacji marek Ford i Chrysler. |
Właściwości: |
· Zmniejszenie zużycia paliwa przy częściowym i pełnym obciążeniu · LowSAPS = niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki · Bardzo stabilna i dopasowana lepkość · Doskonała stabilność na ścinanie · Bardzo dobre właściwości w fazie zimnego rozruchu · Bezpieczny film smarny także w bardzo wysokich temperaturach · Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące · Bardzo dobra ochrona przed zużyciem i korozją · Wysoka ochrona przed pienieniem · Trwałość dzięki dużej odporności na utlenianie · Nadaje się do układów z katalizatorem |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: API SP (RC), ILSAC GF-6A |
Aprobaty: GM dexos1™ 2 generacji, API SP (RC), ILSAC GF-6A |
Specyfikacje: Chrysler MS-6395, MS-13340; Ford WSS-M2C947-A/-B1 |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |