The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
API SP (RC), ILSAC GF-6A, API SN Plus
Aprobaty:
GM dexos1™ Gen 2, API SP (RC), API SN Plus, ILSAC GF-6A
Specyfikacje: Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, Ford WSS-M2C929-A, Honda/Acura HTO-06
Data dostępności:
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI). |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda. |
Właściwości: |
· nowa formuła posiadająca aprobatę GM dexos1 Gen 2 · specjalna formuła dodatku molibdenu i wolframu do wygładzania współpracujących powierzchni silnika · zapobiega wystąpieniu przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI) · oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu · brak osadów związanych z olejem w komorach spalania, w strefie pierścienia tłokowego i na zaworach · najnowszej technologii Low SAPS = niski popiół siarczanowany, fosfor i siarka · bardzo stabilne zachowanie lepkości i doskonała stabilność na ścinanie i doskonała odporność na ścinanie · bardzo dobre właściwości podczas rozruchu zimnego silnika · bezpieczny film smarny nawet przy wysokich temperaturach · bardzo dobre cechy myjące i dyspersyjne oraz ochrona przed spienianiem · wyjątkowa ochrona przez zużywaniem się silnika i korozją · wydłużona żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej · może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: API SP (RC), ILSAC GF-6A, API SN Plus |
Aprobaty: GM dexos1™ Gen 2, API SP (RC), ILSAC GF-6A, API SN Plus |
Specyfikacje: Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, Ford WSS-M2C929-A, Honda/Acura HTO-06 |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |