The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości: API SN Plus (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5
Aprobaty: BMW Longlife-17 FE+, Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20 - Ser
Specyfikacje: Chrysler MS-13340; MB 229.71; Honda; MAZDA; Suzuki..
Data dostępności:
Opis produktu: |
RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy na bazie PAO (polialfaolefin) ze specjalną technologią USVO® i sprawdzoną technologią CleanSynto®, przeznaczony do silników samochodów osobowych (benzynowych i wysokoprężnych) z turbosprężarką lub bez niej oraz bezpośrednim wtryskiem lub bez niego. Technologia USVO® pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik, zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO® gwarantuje brak strat lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek wydajności. RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 tworzy bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy. Chroni również przed korozją i utratą oleju pod wpływem utleniania i koksowania. Znakomite właściwości podczas rozruchu na zimno przekładają się na wysoce niezawodny dopływ oleju. Chroni przed zjawiskiem przedwczesnego zapłonu przy niskich obrotach (LSPI), a co za tym idzie — chroni silnik przed uszkodzeniem. Dzięki znacznej oszczędności paliwa RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 pomaga chronić środowisko poprzez redukcję emisji CO2. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w których zalecany jest ten rodzaj oleju. |
Właściwości: |
· gwarantowane najszybsze możliwe smarowanie wszystkich części silnika · wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki zastosowanym olejom bazowym oraz dodatkom · niska skłonność do parowania, co obniża zużycie oleju · zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagaru oraz korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania · brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach · działanie popychaczy hydraulicznych zagwarantowane we wszystkich temperaturach · stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx · dobre wchłanianie i rozpraszanie sadzy w oleju · neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: API SN Plus (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5 |
Aprobaty: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71, Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20 – wymiana serwisowa |
Specyfikacje: Chrysler MS-13340; MB 229.71; Honda; MAZDA; Suzuki; Toyota, Nissan, Opel / Vauxhall (ex GM Europe) OV0401547 (ex DEXOS2 GEN 2) |
Parametry techniczne: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |