The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, ACEA A1/B1 Aprobaty:MB 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
A Specyfikacje:
Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1® (pierwszej generacji), GM 6094 M, ...
Data dostępności:
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Posiada doskonałe parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s. Dzięki nowej formule RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w których zalecany jest olej tego rodzaju. |
Właściwości: |
· po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika · wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom · zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania · niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju. · brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach · gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach · stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx · dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test · dobre pochłanianie sadzy i dyspersja · neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, ACEA A1/B1 |
Aprobaty: Aprobata MB 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5 |
Specyfikacje: Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1® (pierwszej generacji), GM 6094 M, Chrysler MS-6395, Mitsubishi, MAZDA, Suzuki, Toyota, Honda/Acura HTO-06, Subaru, Lexus, Infiniti, Cadillac, Chevrolet, Buick |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |