The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
API SP (RC), ILSAC GF-6B Aprobaty: API SP (RC), ILSAC GF-6B Specyfikacje: Honda 08215-99974, 08216-99974, 08232-P99S1LHE, Honda Ultra Next, Ultra Green, Hybrid Engine Nissan KLANM-01A04 Extra Save X Eco, Mitsubishi MZ102661, MZ102662...
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, zalecany szczególnie do pojazdów hybrydowych. Sformułowany z udziałem trójatomowego molibdenu i OFM (Organic Friction Modifiers), w celu obniżenia tarcia, zużycia mechanicznego oraz zużycia paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Gwarantuje doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i ubytkiem oleju przez utlenianie lub koksowanie. Poprzez znaczną oszczędność paliwa zmniejsza emisję zanieczyszczeń, czym przyczynia się do ochrony środowiska. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Jako lekkobieżny olej silnikowy nadaje się do wymagających silników o wysokich osiągach. Zaleca się go do nowoczesnych silników benzynowych w samochodach osobowych, łącznie z wersją turbo i silnikami z wtryskiem bezpośrednim. Jest szczególnie zalecany do pojazdów hybrydowych we wszystkich warunkach eksploatacji, jeśli producent silnika zaleca olej Low-Viscosity o klasie lepkości SAE 0W-16, SAE 0W-20 lub SAE 5W-20. |
Właściwości: |
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu · znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości również podczas szybkiej jazdy zapewniają długą żywotność silnika · znakomite właściwości w zimnej fazie pracy również w niskich temperaturach poniżej -35OC · bezpieczny film smarny nawet w wysokich temperaturach eksploatacji · niska skłonność do parowania, co wpływa na niskie zużycie oleju · brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach · neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających · ekologiczny - wydłużone okresy między wymianami oleju chronią zasoby naturalne |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: API SP (RC), ILSAC GF-6B |
Aprobaty: API SP (RC), ILSAC GF-6B |
Specyfikacje: Honda 08215-99974, 08216-99974, 08232-P99S1LHE, Honda Ultra Next, Ultra Green, Hybrid Engine Nissan KLANM-01A04 Extra Save X Eco, Mitsubishi MZ102661, MZ102662, Mitsubishi DiaQueen ECO Plus, Toyota 08880-11005 |
Parametry techniczne: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |