The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości:
API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA A5/B5, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
Aprobaty:
Jaguar Land Rover STJLR.03.5004
Specyfikacje:
Ford WSS-M2C930-A, Ford WSS-M2C930-B (wydłużone interwały wymian), Ford WSS-M2C925-A/B,...
Data dostępności:
Opis
produktu: |
RAVENOL
Super
Fuel Economy SFE SAE 5W-20 jest
najwyższej jakości uniwersalnym paliwooszczędnym olejem silnikowym,
produktem dla nowoczesnych samochodów osobowych z silnikami
benzynowymi i wysokoprężnymi najnowszej generacji. Dzięki
technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości.
Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości,
jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę
silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju.
Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania
podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla
procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu,
aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i
zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia
też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na
wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami
producenta. Specjalna formulacja oleju minimalizuje szansę
wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI). Jest zalecany do
turbodoładowanych silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednim
(Turbo-GDI). Przyczynia się do ochrony środowiska poprzez redukcję
emisji zanieczyszczeń dzięki znacznej oszczędności
paliwa. |
Wskazówki
dotyczące zastosowania: |
Uniwersalny
paliwooszczędny olej silnikowy najwyższej jakości do nowoczesnych
samochodów osobowych z silnikami benzynowymi najnowszej
generacji. |
Właściwości: |
·
gwarantowany najszybszy możliwy obieg oleju (smarowanie
silnika) ·
wysoki efekt oszczędności paliwa (FE - fuel economy) dzięki
zastosowanym olejom bazowym i dodatkom ·
niska skłonność parowania, a tym samym niższe zużycie
oleju ·
zapewnia ochronę przed gromadzeniem się szlamu, nagarem,
lakami i korozją, również w niekorzystnych warunkach
eksploatacji ·
funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych jest
zagwarantowane we wszystkich
temperaturach ·
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach
spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na
zaworach ·
stabilność oksydacyjna, brak utleniania
NOx ·
dobre właściwości przeciwstarzeniowe potwierdzone ‘‘Hot
Tube Test’’ ·
dobre wchłanianie sadzy i właściwości
dyspergujące ·
neutralność
w stosunku do materiałów uszczelniających ·
Chroni
turbosprężarki, EPS i silniki zasilane paliwami zawierającymi etanol
do E85. ·
Kompatybilność
z układami oczyszczania spalin |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr.
OEM: |
Klasa jakości: API SN (RC), ILSAC
GF-5, ACEA A5/B5, Licencja:
API SN Resource
Conserving, ILSAC GF-5 |
Aprobaty:
Jaguar Land Rover STJLR.03.5004 |
Specyfikacje: Ford WSS-M2C930-A,
Ford WSS-M2C930-B (wydłużone interwały wymian), Ford WSS-M2C925-A/B,
Ford WSS-M2C948-B, Chrysler MS-6395, Honda/Acura HTO-06, Nissan,
MAZDA, Suzuki, Toyota, Fiat 9.55535-CR1 |
Parametry
techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i
podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu
stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie
odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią
gwarancji. W przypadkach
problematycznych żądać porady
technicznej. |