The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości: API CI-4, CJ-4, CK-4, ACEA E6, E7, E9, Aprobaty: MB-Freigabe 228.51, MB-Freigabe 228.31, MAN M 3575, MAN M 3477, MAN M 3271-1, Specyfikacje: JASO DH-2, Volvo VDS-4 (STD 417-0001), Renault Trucks RLD-3, MTU Typ 3.1, Deutz DQC IV-10 LA, Cummi
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności: 2019-09-30
Opis produktu: |
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 to półsyntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy do samochodów ciężarowych „Low SAPS” oparty na najnowszej technologii dodatków uszlachetniających ze specjalnymi olejami bazowymi. Został specjalnie opracowany do silników Diesla w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych o każdej porze roku. Zaprojektowany jako olej do stosowania w silnikach z EURO IV, EURO V i EURO VI w połączeniu z olejem napędowym o niskiej zawartości siarki. Nadaje się do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych, katalizatorem i bez. Zakres lepkości SAE 10W-40 zapewnia niezawodny rozruch na zimno w niskich temperaturach zewnętrznych i pełne smarowanie w wysokich temperaturach roboczych. Straty i zużycie spowodowane tarciem są zmniejszone. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Wysokiej jakości olej silnikowy SHPD, może być stosowany jako olej uniwersalny we wszystkich silnikach Diesla z turbodoładowaniem i bez, wymagających poniższych parametrów. |
Właściwości: |
· Wysoka ochrona przed zużyciem. · Doskonała stabilność oksydacyjna. · Doskonała stabilność w wysokich temperaturach. · Doskonałe właściwości detergentowe i dyspergujące. · Oszczędność dzięki niskiemu zużyciu paliwa. · Długa żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej. · Doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno, nawet w niskich temperaturach, szybkie smarowanie silnika. · Bardzo dobre zachowanie lepkościowo-temperaturowe. · Niskie zużycie oleju dzięki niskiej stracie parowania dzięki olejom bazowym PAO i HC |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: ACEA E9, API CJ-4 / SN |
Aprobaty: Deutz DQC III-10 LA, MB release 228.51, Cummins CES 20076/77, MTU Type 3.1 (wszystkie silniki MTU i silniki DDC seria 2000/4000, z wyjątkiem agregatów 8000, 956 TB31 / 32/33/34, 1163 TB32 i S 60) |
Specyfikacje: Renault RLD-2, RXD, MACK EO-N, Scania LDF-2, MTU Type 3, MAN M3477, M3271-1, VOLVO VDS-3, Chrysler MS-10902, Ford WSS-M2C171-E |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |