cleansynto
usvo
professional_line_grey

RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W‑40

PojemnośćIndex
1L1122108-001-01-999
5L1122108-005-01-999
10L1122108-010-01-999
20L1122108-020-01-999
20L Bag in Box1122108-B20-01-888
60L Design1122108-D60-01-888
60L1122108-060-01-999
208L1122108-208-01-999
208L Design1122108-D28-01-888
1000L1122108-700-01-999
Kategoria
Lepkość
Klasy jakości​, ,

Opis produktu:

RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 to półsyntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy do samochodów ciężarowych „Low SAPS” oparty na najnowszej technologii dodatków uszlachetniających ze specjalnymi olejami bazowymi. Został specjalnie opracowany do silników Diesla w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych o każdej porze roku. Zaprojektowany jako olej do stosowania w silnikach z EURO IV, EURO V i EURO VI w połączeniu z olejem napędowym o niskiej zawartości siarki. Nadaje się do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych, katalizatorem i bez.Zakres lepkości SAE 10W-40 zapewnia niezawodny rozruch na zimno w niskich temperaturach zewnętrznych i pełne smarowanie w wysokich temperaturach roboczych. Straty i zużycie spowodowane tarciem są zmniejszone.
 

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Wysokiej jakości olej silnikowy SHPD, może być stosowany jako olej uniwersalny we wszystkich silnikach Diesla z turbodoładowaniem i bez, wymagających poniższych parametrów.
 

Właściwości:

  • Wysoka ochrona przed zużyciem.
  • Doskonała stabilność oksydacyjna.
  • Doskonała stabilność w wysokich temperaturach.
  • Doskonałe właściwości detergentowe i dyspergujące.
  • Oszczędność dzięki niskiemu zużyciu paliwa.
  • Długa żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej.
  • Doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno, nawet w niskich temperaturach, szybkie smarowanie silnika.
  • Bardzo dobre zachowanie lepkościowo-temperaturowe.
  • Neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających.
 

Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr OEM:

Klasa jakości:
  • ACEA E9
  • API CJ-4, SN
Aprobaty/specyfikacje:
  • MAN M 3271-1, M 3477
  • Scania LDF-2
  • MB 228.51
  • DTFR 15C110 (MB 228.51)
  • Volvo VDS-3
  • Cummins CES 20076/77
  • Deutz DQC IV-10 LA
  • MTU Typ 3.1, Typ 3
  • Chrysler MS-10902
  • Ford WSS-M2C171-E
  • Mack EO-N
  • Renault RLD-2, RXD
 

Parametry techniczne:

Właściwości JednostkaDaneBadanie zgodnie z
Kolorbrązowy
Gęstośćprzy 20 oCkg/m3856,0EN ISO 12185
Lepkośćprzy 40 oCmm2/s99,4DIN 51 562
przy 100 oCmm2/s14,8DIN 51 562
Wskaźnik lepkości VI155DIN ISO 2909
Lepkość dynamiczna (HTHS)przy 150 oCmPа*s4,1ASTM D5481
Lepkość strukturalna CCSprzy -25 oCmPa*s6690ASTM D5293
Pompowalność niskotemperaturowa MRVprzy -30 oCmPa*s23.500ASTM D4684
Temperatura zapłonu (COC)oC238DIN ISO 2592
Temperatura płynięciaoC-39DIN ISO 3016
TBN (całkowita liczba zasadowa)mg KOH/g10,3ASTM D2896
Test Noack (odparowalność)% M/M6,7ASTM D5800 / b
Zawartość popiołów%masy0,86DIN 51 575
 

Uwagi:

Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
 

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?