The minimum purchase order quantity for the product is 1
Klasa jakości: ACEA E4/E7, ACEA A3/B4, API CI-4/CF
Aprobaty:MB 228.5, MAN M 3277, MTU Typ 3, Renault RVI RXD/RLD-2, TEDOM 258-4 (61-0-0258), Volvo VDS 3, DEUTZ DQC III-10, SCANIA LDF-2, Licencja: API CI-4, MACK EO-N Specyfikacje: DAF HP1/2, SCANIA LDF-3
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności: 2016-08-02
Opis produktu: |
RAVENOL Performance Truck SAE 10W-40 jest półsyntetycznym, wielosezonowym, lekkobieżnym olejem silnikowym dla wysoko obciążonych silników Diesla na bazie systemów MC. Wykazuje lepsze właściwości niż pozostałe wysokiej jakości oleje silnikowe określane jako UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel-Oil). |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Przeznaczony do silników Diesla ‘z’ oraz ‘bez’ turbodoładowania w samochodach ciężarowych, ciągnikach siodłowych, autobusach i maszynach. Nadaje się do silników o przedłużonym okresie pomiędzy wymianami oleju. Niezależnie od przebiegu starsze silniki Diesla można przestawić na RAVENOL 10W-40 Performance Truck bez konieczności płukania. |
Właściwości: |
· wysoka ochrona przed zużywaniem się elementów także przy długotrwałym obciążeniu, przy wykorzystaniu pełnej mocy · redukcja zużycia paliwa dzięki niskiemu współczynnikowi tarcia · możliwie najszybszy obieg oleju po uruchomieniu silnika, dzięki czemu redukuje zużycie wywołane zimnym startem i rozgrzewaniem · ochrona przed tworzeniem się powierzchni lustrzanej na gładzi cylindrów · redukcja zanieczyszczeń w spalinach · ochrona przed korozją także przy zastosowaniu olejów napędowych o podwyższonej zawartości siarki · niezawodna ochrona przed tworzeniem osadów, szlamu i sklejaniem zarówno w warunkach ekstremalnych obciążeń cieplnych, jaki i podczas jazdy na krótkich odcinkach · optymalna tolerancja dla materiałów uszczelniających · przyjazny środowisku przez wydłużone okresy pomiędzy wymianami olejów oraz niewielkie straty wynikające z parowania · gwarantuje ekstremalnie przedłużone okresy pomiędzy wymianami oleju dla samochodów ciężarowych zarówno podczas jazdy na długich trasach jak i w ruchu miejskim |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Klasa jakości: ACEA E4/E7, ACEA A3/B4, API CI-4/CF |
Aprobaty: 228.5, MAN M 3277, MTU Typ 3, Renault RVI RXD/RLD-2, TEDOM 258-4 (61-0-0258), Volvo VDS 3, DEUTZ DQC III-10, SCANIA LDF-2, Licencja: API CI-4, MACK EO-N |
Specyfikacje: DAF HP1/2, SCANIA LDF-3, MACK EO-M Plus, Cummins CES 20076, 20077, 20078, JASO DH-1 (JASO M355:2000), Voith Retarder B, Global DHD-1 |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |