RAVENOL MARINE Gear Fullsynth. MGF SAE 75W-90

Klasyfikacja jakościowa: API GL-5 / GL-4
Specyfikacje:
ZF TE-ML 12B, 16F, 17B, Honda, Suzuki, OMC, VOLVO PENTA, Mercruiser, YANMAR, Yamaha i inne.

Więcej szczegółów

Gdzie kupić? Dobierz olej

Więcej informacji


Opis produktu:

RAVENOL MGF SAE 75W-90 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym o wysokich parametrach eksploatacyjnych, przeznaczonym do stosowania w jednostkach pływających, szczególnie w sektorze morskim. Jego baza zawiera wysokiej jakości oleje syntetyczne, o zrównoważonym składzie. Zapewnia to odporność na wysokie obciążenia, ochronę przed zużyciem i stabilność utleniania, co pozwala na bezproblemowe działanie przekładni, nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych, także w skrajnie wysokich temperaturach.


 


Wskazówki dotyczące zastosowania:

Produkt przeznaczony do przekładni jednostek pływających (wewnętrznych i zaburtowych), napędów rufowych, napędów wstecznych, oraz do przekładni typu "Z", w których wymagany jest syntetyczny olej przekładniowy GL-5/GL-4. Należy przestrzegać zaleceń producentów przekładni!


 


Właściwości:

Doskonała odporność na utlenianie.

Bardzo dobre własności lepkościowo-temperaturowe, odporność na wysoką temperaturę.

Wysoka skuteczność ochrony przed zużyciem, nawet w ekstremalnych warunkach.

Wyjątkowo dobra stabilność starzenia.

Bardzo dobra odporność na wysokie naciski i obciążenia udarowe.

Neutralny w stosunku do metalu i uszczelnień.


 


Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:

Klasyfikacja jakościowa: API GL-5 / GL-4

Specyfikacje:

ZF TE-ML 12B, 16F, 17B, Honda, Suzuki, OMC, VOLVO PENTA, Mercruiser, YANMAR, Yamaha i inne.


 


Parametry techniczne:

Właściwości

 

Jednostka

Dane

Badanie zgodnie z

Kolor

 

 

niebieski

 

Gęstość

przy 20 oC

kg/m³

865,0

EN ISO 12185

Lepkość

przy 40 oC

mm2/s

96,6

DIN 51 562-1

              

przy 100 oC

mm2/s

16,7

DIN 51 562-1

Index lepkości VI

 

 

185

DIN ISO 2909

Lepkość Brookfielda

 

mPa*s

40.500

ASTM D 2983

Temperatura zapłonu (COC)

 

oC

226

DIN ISO 2592

Temperatura płynięcia

 

oC

-45

DIN ISO 3016

Test na korozję miedzi

 

 

1a

ASTM D130


 


Uwagi:

Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.