The minimum purchase order quantity for the product is 1
Specyfikacje: Nissan KLD4100002EU, KLD41-00002, 999MP-GTRT00P
Data dostępności: 2016-08-02
Gdzie kupić? Dobierz olej
Opis produktu: |
RAVENOL DCT GT-R Fluid jest specjalnym, w pełni syntetycznym olejem opracowanym od podstaw i zoptymalizowanym specjalnie do specyficznych wymogów dla przekładni dwusprzęgłowych (DKG) samochodów sportowych Nissan GT-R. Został specjalnie dostosowany do ekstremalnie wysokich wymogów termicznych Nissana GT-R, dzięki czemu osiągnięta zostaje maksymalna odporność na utlenianie. W celu uniknięcia drgań ciernych sprzęgła przy ruszaniu i w wysokich temperaturach odpowiednio dopasowano właściwości cierne. Wszystkie decydujące kryteria wydajności DCTF, jak płynność oleju w niskich temperaturach, odporność na ścinanie się, skłonność do parowania i ochrona przed zużyciem są na najwyższym poziomie. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
W żadnym wypadku nie może być mieszany z innymi olejami przekładniowymi. Tylko w ten sposób można zagwarantować znakomitą eksploatację przekładni DKG. Ten typ przekładni stanowi zaawansowany technologicznie kompleksowy podzespół, stawiający najwyższe wymagania w stosunku do oleju przekładniowego. |
Właściwości: |
· doskonałe właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą · bardzo wysoki, stabilny wskaźnik lepkości · stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w pełni lata · niskie zużycie · doskonały stosunek temperatura-lepkość · bardzo niska temperatura krzepnięcia · niskopieniący, nawet w ciężkich warunkach · maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem · neutralność wobec materiałów uszczelniających |
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM: |
Specyfikacje: Nissan KLD4100002EU, KLD41-00002, 999MP-GTRT00P |
Parametry techniczne: | ||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Specjalny płyn przekładniowy RAVENOL należy stosować wyłącznie zgodnie z numerem oryginalnym wskazanym w informacji o produkcie. Błędne użycie specjalnego płynu przekładniowego RAVENOL może doprowadzić m.in. do zakłócenia funkcji przekładni, problemów z przełączaniem, zwiększonego zużycia paliwa, niepożądanego poślizgu lub awarii przekładni. Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |