2018 Testy w Budapeszcie

2018 Testy w Budapeszcie

DZIEŃ 1

Nicholas Latifi ukończył 103 okrążenia dla Sahara Force India w pierwszym dniu testów na torze Hungaroring. Kierowca ds. Rozwoju Nikita Mazepin przejmie jutro obowiązki związane z kierowaniem pojazdami.

 

NICHOLAS LATIFI - VJM11-03

Okrążenia: 103

Najlepszy czas: 1: 19,994

Pozycja: P7 10

Przebieg: 451 km

 

Nicholas Latifi: "To był bardzo owocny dzień testów i cieszę się, że mogłem zrobić więcej okrążeń za kierownicą, z każdym byłem coraz bardziej pewny siebie. Większość naszego programu została zbudowana dla przetestowania części aerodynamicznych na rok 2019, w oparciu o nowy zestaw przepisów dotyczących F1: ciekawie było zobaczyć jak pracowały. Po południu złapał nas deszcz, co oznaczało, więc niestety nie załapałem się już na okrążenia wytrzymałościowe, które zaplanowaliśmy z oponami hipersoft. Byłem trochę rozczarowany, że to przegapiłem, ale tak się czasem zdarza. Wciąż jestem zadowolony z dzisiejszego występu i nie mogę się już doczekać, kiedy znów będę w samochodzie."

TOM McCULLOUGH / GŁÓWNY INŻYNIER

"To był udany dzień. Udało nam się uzyskać wszystkie dane aero, których potrzebowaliśmy, co będzie kluczowe dla rozwoju naszego samochodu w 2019 roku. Mieliśmy nowe przednie skrzydło w samochodzie, obok innych elementów testowych i oprzyrządowania. Nicholas nie popełnił nawet najmniejszego błędu przez cały dzień od pierwszego do ostatniego okrążenia wykonując dobrą pracę. Padający deszcz po południu spowodował, że musieliśmy skrócić nasz program testowy, ale mimo to udało nam się pokonać 103 okrążenia, dzięki czemu możemy być zadowoleni z naszej pracy."

 

 

 

 

2018 TESTY W BUDAPESZCIE

DZIEŃ 2

 

Nikita Mazepin zakończył pierwszą część naszego sezonu, przejeżdżając 51 okrążeń ostatniego dnia testów przed letnią przerwą.

 

NIKITA MAZEPIN - VJM11-03

Okrążenia: 51

Najlepszy czas: 1: 17,748

Pozycja: P5 z 11

Przebieg: 223 km

 

Nikita Mazepin: "Byłem bardzo podekscytowany, gdy wróciłem do samochodu i jestem zadowolony ze sposobu, w jaki pracowaliśmy dzisiaj. Mieliśmy kilka problemów z samochodem, który uniemożliwił nam ukończenie naszego programu, ale nadal byliśmy w stanie ukończyć więcej niż 50 okrążeń. Jestem wdzięczny załodze za ich ciężką pracę. Za każdym razem, gdy wchodzę do bolidu F1, jest to duża przyjemność w porównaniu do samochodów GP3, do których jestem przyzwyczajony. Praca z zespołem jest niesamowita: mimo, że jestem z tą grupą ludzi od dwóch lat, za każdym razem, gdy testuję, jestem pod wrażeniem poziomu profesjonalizmu i wiedzy, która mnie otacza. Jest tyle rzeczy, których mogę się nauczyć od inżynierów i jestem zdeterminowany, aby dać najlepszą możliwą informację zwrotną, aby pomóc zespołowi w rozwoju."

TOM McCULLOUGH / GŁÓWNY INŻYNIER

"Nikita szybko dogadał się z drużyną i mogliśmy startować. Rano przeszliśmy przez cały nasz program zbierania danych i informacji, ale niestety mieliśmy kilka problemów technicznych, które kosztowały nas trochę straconego czasu w ciągu dnia. Załoga spisała się dobrze, szybko wymieniając uszkodzone części, a my byliśmy w stanie nadrobić zaległości i przeprowadzić nasz program testowy, a jednocześnie daliśmy naszemu kierowcy testowemu cenne doświadczenie za kierownicą. W sumie mieliśmy tutaj dwa produktywne dni w Budapeszcie na zakończenie pierwszej części sezonu."

KONTAKT PRASOWY
Ewelina Wołoszyn
e.woloszyn@ravenol.pl
Tel. 577-768-800